Innlogging på kundeportalen
Skal du søke om tilknytning til en av Debios merkeordninger, må du først opprette en bruker i kundeportalen ved å klikke «ny bruker» på denne siden!
Debios kundeportal
Debio har fått ny portal fra 4. mars som erstatter den vi har hatt hittil. Den gamle portalen er ikke lenger tilgjengelig. Innlogging til portalen finner du ellers på www.debio.no under Ressurser.
Første gang du som eksisterende kunde skal logge inn må du opprette ny bruker. Når ny bruker er opprettet får du tilsendt en e-post hvor du aktiverer ny bruker. Du får automatisk tilgang til den/de virksomheter hvor du er registrert som kontaktperson.
Har du spørsmål eller trenger hjelp kan du kontakte oss på e-post kontor@debio.no eller telefon 63 86 26 50.
Hva er nytt i kundeportalen?
Du finner disse funksjonene i den nye portalen:
- Endre kontaktopplysninger – (ny)
- Arkiv med dokumenter utstedt fra Debio siden 2021 (driftsbeskrivelse, varsel om revisjon, revisjonsrapport, vedtaksbrev og sertifikat) – (ny)
- Bestille markedsmateriell – (ny)
- Oppdatere driftsbeskrivelse
- Søke om å utvide omfanget av din godkjenning
- Det vil også være mulig å opprette flere brukere per virksomhet eller la en bruker styre innholdet for flere virksomheter, noe som er spesielt aktuelt for store virksomheter.
